also des isch die nathalie kennt ihr aber bestimmt net...


des isch die davi die mzusste de marco und villt noch mehr kenne...


des isch die tamtam die kennt ihr bestimmt alle...


so des isch die anna die kennen die meisten von euch ne hammers gute freundin von mia bisch mia echt voll wichtig ...


so des isch de abu denn kennt ihr alle...


so des isch die anna nochmal des isch ein neueres bild


des isch nicky de mone ihr kloine du bisch mir voll wichtig will dich nie wieder verlieren ...


des isch mein bruder de marco denn kennt ihr alle...


also des isch die nadi die kennt jeder wo in knittlinger schule geht...


so des isch die nesy die kennt au fast jeder...


so des isch mei mone de nicky ihr große...


so des isch die mary die kennt von euch niemand aber egal...


so des isch die rapha die kennt die oli un dem sei friends


des isch die laura un wollt noch sage du bisch mia voll wichtig geworden ...


so also des bin ich der inhaber dieser hp ich hab euch lieb euer sven Peace


so und des isch de spanier de dani vom hennig portigise genannt...


so des isch ein neueres bild von de nessy ...


so de isch de dani oiner meinnen besten kumpeles...


so des isch di lara die kennt ihr alle...


so des isch de stefan imhof auch schweinle genannt mache wisse warum aber isch voll der nette...


so des isch de stefan denn kenn ich von ner party der isch voll cool druf .......


so des isch der andi em stefan sein bro also un der isch mai au voll wichtig weil des isch voll der coole typ und so also wer ihn net kennt verpasst was odda ihr solltet ihn kennen lernen


so des isch de timto also ich sag mol zu dem bild nua so viel abschluss fahrt in der toscana und mehr net denn rest denken also der junge isch mai eig au voll wichtig au wen ich net so viel mit ihm zum do hab also ........


sodele des isch nadi mei schhhhhaaaatttttzzzzzzüüüüüüüü des sich doch mol en süße girl odda net was saget ihr dazu wen ihr net meint also ich moin des schon ........